Posted by: Mirri | märts 2, 2009

Väljavaade

Sain Tsitronkollase käest meemi Roomas. Väljavaade aknast oli erakordne, ent see ei vastanud meemi tingimustele. Sooviti ju mu tavalise elu väljavaadet. Aga ikkagi. Ka selles Panteoni platsil asuva hotelli toas, kus ma elasin, oli internet ja ma käisin seal lugemas. Kirjutada oli raskevõitu, sest see kombain televiisor-arvuti-internet ei olnud eriti kirjutajasõbralik. Seega jäi väljavaade selle kombaini kõrval olevast aknast kirjeldamata. Tõsi, ma alustasin. Ja mäletan, et hakatuseks sai lause: Väga palju inimesi , kolm kaarikut ja kaks punase tutiga kiivrit koos neid peas kandvate Vana- Rooma sõduritega. Lisaks purskkaev ja kõige selle kohal Pantheonil asuv kiri:

M.AGRIPPA.L.F.GOS.TERTIUM.FECIT

Mul asuvad punktid selles lauses valel kõrgusel. Need peavad keskel olema. Mu arvuti aga sellist asja ei taha lubada.

Aga reaalse elu väljavaade tuleb kunagi hiljem.

Lisa kommentaar

Rubriigid

